Reisverhalen

Titel Datum Locatie Reacties
Donderdag 27 juni 2019;       Back home! 27 jun. '19 Deventer, Nederland 1
Woensdag 26 juni 2019; Nog even (na)genieten… 26 jun. '19 Großenkneten, Duitsland 1
Dinsdag 25 juni; Life goes on, but not for everyone… 25 jun. '19 Großenkneten, Duitsland 1
Røndje Møn; Miniatuurslot Liselund, Klintholm Havn en Nyord. En een bizar verhaal… 24 jun. '19 Stege, Denemarken 1
Een unieke dag 23 jun. '19 Stege, Denemarken 1
De witte krijtrotsen van Møn 22 jun. '19 Stege, Denemarken 0
Nooit gedacht 21 jun. '19 Stege, Denemarken 1
Nou Moose…. 20 jun. '19 Lärkesholms-Sjön, Zweden 1
Een land verder… 19 jun. '19 Grebbestad, Zweden 1
Een verrassende dag 18 jun. '19 Geilo, Noorwegen 1
Tunnelvisie of tunnelvisioen? 17 jun. '19 Eikedalen, Noorwegen 1
Van Sognefjord naar Somberfjord naar Zonnefjord… 16 jun. '19 Brekke, Noorwegen 1
Noorwegen, mogen we een beetje van je houden? 15 jun. '19 Skei, Noorwegen 0
And I think tot myself, what a wonderful world…(Louis Armstrong) 14 jun. '19 Holmevik, Noorwegen 0
Marion op donderdag 13 juni; “Ik ga nooit meer naar Noorwegen toe!” Maar later….. 13 jun. '19 Valldal, Noorwegen 0
Een mooi dagje, maar anders dan gepland… 12 jun. '19 Eresfjord, Noorwegen 1
It’s a beautiful day, the sun is shining, I feel good, nothing’s gonna stop me now (Queen) 11 jun. '19 Malmefjorden, Noorwegen 1
Op een mooie Pinksterdag, als het even kon….. 10 jun. '19 Malvik, Noorwegen 1
Over donderend geweld, buien, bommen, sykkelritten en een cirkel… 9 jun. '19 Grane, Noorwegen 2
Weinig kilometers, veel nattigheid en dan belanden op een prachtige plek! 8 jun. '19 Mørsvikbotn, Noorwegen 0
Een aparte dag, maar een mooie dag! 7 jun. '19 Andenes, Noorwegen 1
Toeval bestaat niet! 6 jun. '19 Birtavarre, Noorwegen 1
Nordkapp, 71˚ 10’21” De Noorse naam en de coördinaten van de Noordkaap 5 jun. '19 Hammerfest, Noorwegen 0
Verder naar het noorden. Met de groeten van de Kerstman… 4 jun. '19 Skoganvarre, Noorwegen 1
Verregende dag met veel gezwiep-zwap-zwiep-zwap… 3 jun. '19 Tornio, Finland 1
Een stukje Stockholm, Gamla Stan. De Oude Stad 2 jun. '19 Ljusne, Zweden 1
Grijs, grauw, nat en een heel erg klein beetje zon, maar toch…. 1 jun. '19 Stockholm, Zweden 2
Grensoverschrijdend gedrag……… 31 mei '19 Markaryd, Zweden 0
Dag 1 en eigenlijk nog -1.... 30 mei '19 Hasloh, Duitsland 2